سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این تمام پولی بود که تا پایان ماه باید خرج میکردم.یکشنبه هفته دیگر عید است و من دو نفر از دوستانم را برای شام دعوت کرده ام اما بدون آن پول چیزی نمیتوانم بخرم.هیچ کس را هم ندارم تا از او پول قرض بگیرم.تو ای خدای مهربان تنها امید من هستی به من کمک کن...

کارمند اداره پست خیلی تحت تأثیر قرار گرفت و نامه را به سایر همکارانش نشان داد.نتیجه این شد که همه ی آنها جیبهای خود را جت و جو کردند و هرکدام چند دلالری روی میز گذاشتند. در پایان 96 دلار جمع شد و برای پیزن فرستادند...

همه کارمندان پست از اینکه توانسته بودند کاری انجام دهند خوشحال شدند عید به پایان رسید و چند روزی از این ماجرا گذشت تا اینکه روزی نامه ای از پیرزن به پست رسید که روی آن نوشته بود نامه ای به خدا...

همه کارمندان جمع شدند تا نامه را بخوانند:

خدای من چگونه میتوانم از این کاری که برام کردی تشکر کنم.با لطف تو توانستم شامی عالی برای دوستانم مهیا کنم و روز خوبی را با آنها بگذرانم.من به آنها گفتم که چه هدیه ی خوبی برایم فرستادی...

البته 4دلار آن کم بود که مطمئنم کارمندان اداره پست آن را برداشته اند....!!!


وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

سوهانکی
ساعت17:10---19 ارديبهشت 1390
سلام خیلی داستان قشنگی بود

حمید ریحانی
ساعت23:49---14 ارديبهشت 1390
به نام خدا
سلام/منم بانظردوستان موافقم همین که پیرزن به بزرگی خدا پی برد خیلی خوب بود.
واقعا داستان جالبی بود/موفق باشین


محمد ایرانی
ساعت12:02---14 ارديبهشت 1390
سلام

تشکر می کنم که دوباره مطلب گذاشتید و مارو خوشحال کردید.
این متن رو قبلا هم خونده بودم ولی دوباره خوندمش. واقعا زیبا بود. انتخابتون عالی بود. دستتون درد نکنه.

و من الله توفیق................


mis eshtiaghi
ساعت14:52---13 ارديبهشت 1390
matne besyar ghashangi bub...
khodaya man 10000000 pool gom kardaaaaaaam...]
ghabele tavajohe doooostan!!!!!!!!!!!!!


پیران
ساعت23:42---12 ارديبهشت 1390
پیرزن بزرگی خدا رو فهمید اما این داستان نشون میده که چقدر و تا چه حد درباره دیگران قضاوت میشه...کاش کمی هم به نیت افراد نگاه کنیم،به خدا حسن ظن هم چیز خوبیه.

انا
ساعت17:42---12 ارديبهشت 1390
سلام.مهم اینه که پیرزن به بزرگی خدا پی برد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 17:11 ] [ ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو